18 december - ännu en gång.

Dagens horoskop:
Du längtar efter romantik men måndagen blir rolig och underhållande istället.
Kärleken trasslar mest.

Det läskiga är att det typ stämmer hur bra som hällst ! scarryy !

Kom hem för en liten stundsen jag och sandra har kollat på balklänning till mej i tre timmar typ =). Och bokat frisör och smink tid. Det bästa av allt är att vi fick gärna sitta och dricka champagne där medans dom gör iordning oss. Lyxit värre. Kännde mej jätte fin i alla beautifula klänningat, helt lovelii. Testat hur många som helst säkert minst tjugo. Hittade några, så nu kan ja inte bestämma mej för vilken? Men vi har en affär kvar som vi måste kolla i. Fast dom som satt bäst och va skitfina va sånna som jag inte hade tänkt att ha, men när man väl fick på den så var de faktiskt hur fina som helst :) Äffarskvinnan va helt inne på en klänning som hon tycker jag ska ha, det va tydligen inte många som passar i den för den va lite speciell men de gjorde jag =). haha, Den va döh fin och satt som perfekt på min kropp men jag vet inte? Tyckte den såg lite gamalmodig ut faktiskt.
Fast kjolen va lite barbie prinsess liknande :).
Och guuuud vilka fina axlar jag har, tydligen !?  + en jätte fin kropp. tihi.
Har jag aldrig upptäck själv?. haha.




83347-78
Hur synd är de inte om denna lilla babyn då?
16 månader och hon va tvungen att ta bort både armar och ben :( ?!
De är inte rättvist !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback