Final.

Igår blev det fest igen. Började med grillning hos Elin.
Ja, Elin, Lollo, Cajsa, Linn, Markus, Per och Robin.
Sen efter lite förfest gick vi vidare till Tapeten, 2 för 1 i baren.
Så där slank de ner en o annan cider. Sissådär några förmånga.
Spelade bort mina pengar på BlackJack oxå, inte braaa. haha.
Efter ett tag gick vi vidare till Piren där man blev bjuden på både snaps och några cider.
Himmla bra dedär !
Sen när piren stängde drog vi vidare på efterfest.
Blev för mycket av de goda även denna kvällen.
Borde lära mej att sluta i tid !?!

Fick en digitalkamera av Pappa igår =)) ! Han är bäst!
Mitt kneep hjälpte.
När vi va på a6 förra veckan så sa jag att de är tråkit att åka på semester utan kamera.
Då sa han, joo men du har ju inte åkt än, eller hur?
Så igår dök han upp med den, som en liten suprise ;)
Okej, de hade inte vatt tråkigt att åka till bulgarien utan kamera, jag ljög lite.
Skulle haft liika kul med eller utan kamera, tror ja !
Men med kamera blire nog lite lite bättre ändå !
Tack Pappa!

På onsdag blir de fest igen och dildoooparty ;D, oj oj oj.
Super kul !

Hejja Italien !

Tänker på saker som man borde fattat.
Ska vi säga hejdå?

9.

hähä
Heelt Störda.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback