Ny dag, Nya krafter.


Fest igår. Heeelt lyckat. Carro hade planerat värsta :), så sött, haha.
Sen efter förfesten blev de dildoparty, inhandlade endel :P, hahaha..
Inget sånt som ni tror.
Vi kom iaf över 1500, så carro får en hemlig present !
Efter det så åkte vi till piren och satt där. Lyckas alltid bli bjuden på cider :) ! 
När dom stängt så gick Jag å Peter å köpte oss en fylle korv.  
Himmla gott med mat när man druckit faktiskt.
Sen vart de bara att gå hemmåt i kallen helt ensamn,
men som tur va fick ja låna peters tröjja :). danke.
Även denna kvällen var lyckad och rolig.
Jag har nog alltid kul med alkohol i blodet, tro ja. De e gott.

Jag ska med ha dildoparty när ja fyller år, så var beredda på de mina damer =D !

Ska strax åka till sjukgymnasten, men först måste ja hinna ut med lilla kid.
Sen blir de återigen en runda på stan. shoppa lite. Hoppas dom vita shortsen finns kvar.
Blir en sväng till a6 senare sen och lämna pengar till Jess.
Ikväll blir de kanske ut å käka :). mys.

Bara fem dagar kvar ida. Jaa måste snart börja prov packa.
Så ja får plats med allt. Tror ja kommer ha med mej massa för mkt..

Mamma har åkt till smögen idag & kommer hem på sönda. Häääärliiigt !


vi.
Guv va läckert !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback