12 november

Nu har de gått sissådär 19 timmar strax. Inte äns ett dygn, Och det känns redan som en evighet.
Känner mig verkligen helt tom. Helt ensam och totalt värdelös !
Jag vill inget hellre än att ha dej vid min sida !
Helt plösligt så bara flög de orden ur dig. Utan någon större anledning?

Kul att de finns lyckliga.
Jag vill också, jag vill ha dej och vara lycklig, lyckligare än någonsin.
Kom och ta min hand? Du och Jag vi kan om du vill?
Glöm inte bort alla bra dagar?

Fattar fan ingenting, Mitt ända mål är du.,
Men du sa att du va nöjd när ja gick lessen därifrån..... :( !
Så hoppas du är en stolt nöjd person nu då.
hand 
my love, don´t go away?
Du kommer alltid vara "han" för mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback