2 november

Började med lite krångel igår, men sen äntligen kom jag iväg till Tina.
Där vi förfestade Jag, Kaisa och Sara. De andra var torrisar igår.
Tog taxi till harrys tidigt för att ta stämplet och slippa stå i kö.
Sen gick vi till centrum en stund, billig spriiiiiit. (Cider)
Tillbaks till Harrys, då hade folket kommit. Det var helt okej kuul, jaadaaa !
Vägen hem va nog den roligaste å lamaste vägen hem på hur länge som helst. Började med att jag och Cajsa går från Harrys, Och gadrobsnissarna har slarvat bort min röda nya kofta, jätte glad blir jag :(, inte.
Så går vi därifrån och lägger en sån jävla bäll. hahahha.
Va enormt hungriga och super sugna på typ evergreen, men det är onsdag kom vi på så de är inte öppet. Så vi gick till Data grejjen och hälsade på lite, där hade dom iallafall godis man kunde köpa :) !
Sen masade vi oss ut därifrån och fortsatte trippen hem till Torpa.
Då mötte vi vakten som jobbar på karlssons och Cajsa tjatar å gnäller som fasen över att vi var tvungna att hänga av oss jackorna när vi va där å käkade en gång. hahaha. Det bleeev lite pinsamt jaa, trodde att han kanske kännde igen mej, så ja kollade mest ner i marken. haha. sen fortsatte vi våran väg hem då mötte vi någon annan nörd. Sen va ja äntligen hemma. pust.

Har väl mått som man förtjänar idag kanske, ussh :/ !
Har iaf vatt å käkat med Pappsen för ett tag sen, igen. Hur gott som helst.
Min digital kamera är sönder också tro ja =/, hur surt är inte de dååå. Pappiiii :) !?

Ska snart på bio, The grudge 2. scaryyyyy !

Tjaaaoa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback