21 november

Sitter här å käkar chirre nu, såhära mitt på dan, baaad Linda ! Men himmlan va gott de är asså. Har varit ledig idag så har vatt på stan en svänga med Elin och Linn. Köpte trosor  å sminksvampar, hittade också en parfym och ett par skor som ja inte skulle tacka nej till. Fast Pappa är ju inte hemma, han kom hem i söndags å åkte i morse igen och ja har nada pengar så hur ska ja lyckas köpa de?
Så får leva lite lyx liv nu och köpa nya trosor när man behöver för daddy är ju inte hemma så han kan tvätta.

I fredags blev de feest, jaaddaa ! En viss annan person ville ju inte va med mig så.
Åkte till gräshagen började korka upp, sen åkte vi till huset för att ta stämpel och gick en svänga till tapeten stannade inte där värst länge jag, lisa och elin gick till macdonalds å käkade :) ! Hur gott som helst. Sen vidare till huset.. Jag å Sara stog å tjötade med Anders och Johan, heelt flumm, va några årsen man träffade er faktiskt. Sara skulle lista ut vad Jag o Anders har gemensamt, trots alla hennes konstiga gissningar så lyckades hon inte lista ut va de va.  Och de är nått jag inte tänker skriva här heller så.

Lördagen blev bara lugn, men några groggar hemma blev de allt :).

Måndagar är bara flumm dagar för oss i skolan, fick en konstig idée att vi skulle testa äta krita å se om rösten blir så där konstig som folk säger..haha. Så vi tog varsin bit (Jag, Heléne, Robin och Carro), knaprade lite men vi lyckades inte svälja, as äckligt !
så fick gå och skölja munnen sen.
Kul att vi har är så lätt roade, roar oss med att skriva tavlan full med grejer eller att släcka alla lampor i korridorerna och ankan dog.... hahha

På torsdag får ja veta, håller tummarna och bara hoppas massor ♥ !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback