30 oktober


Kom hem för en stundsen, varit i växjö hela dagen och hälsat på bror min.
Shoppade lite också, en brun kortaramad polo tröjj/klänning, dö fin.
Fast ville haft en svart egentligen "den lilla svarta" , men den fanns såklart inte i min size. Så inhandlade jag mej en röd kofta och ett lila diadem också.
Sen gick vi å käkade, pepparstek med pommes, mumma. Har ätit ute 3 gånger på en vecka, de är ju nyttigt å bra :/ !

Vet vad ja vill har för typ av vinterskor, det har ja vetat hur länge som helst. Men de finns inga som ser ut så som ja vill ha dom. Och dom få som finns passar lixom inte mej.. Alltid så hittar ja nått litet fel på dom, nått som ja inte vill ska vara där.

Gjorde tacopaj igår, hur god som helst :) !

PB ikväll också..

As gott med lov. Bara ta de lungt å sova hur länge man vill :)
Kankse borde försöka skaffa mej ett jobb snart? Fast jag orkar faktiskt inte.
onödigt att slita ut sej i förtid. Jag har de bra som ja har de och jag klarar mej !
Och jag trivs !

Tjaaaaaaaao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback