8 oktober

Liseberg stängde typ idag tror jag, och jag har äns inte varit där iår. Hur dåligt är inte de då? Fast tur är väl det kanske, för nu har de ju hänt en olyka till fast i flumeriden. Men hon får faktiskt skylla sej lite själv
När stocken närmade sig sista backen fick kvinnan panik och tog tag i räcket. Ställde sej upp under färden för att hon greps av panik.Det slutade med att hon ramlade ur stocken och kanade ner i bassängen på mage med fötterna före..
Där träffades hon av minst en stock i huvudet.
Det är ju ändå inte lisebergs fel? åk inte om du inte vågar!


Fredagen va lyckad :D, förfesten va bäst ! Vilken summa vi kom upp i. ojojoj !
Fick massor fina presenter, Tack så mycket alla !
Lördagen va värsta mys! ♥
Haft kalas idag också :) ! I like it sooo muuch !

Skola imon, buuuuh :/, ska egentligen redovisa ett arbete. men jag har inte äns börjat med det än ? Så hur ska de gå, får väl fjäska lite å säga att jag har haft massor att göra så ja får göra de någon annan dag !

Ska klia bort till vip en svänga, nu börjar parlamentet också sen beck!
hejråååå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback