Fredag den 13:onde

Varför blir allt jag gör bara fel på ett eller annat sätt ? Är de bara jag som lyckas med det hela tiden. Tydligen. Kankse är jag för snäll eller bara en dålig människa?, kankse så snäll så att ja förstör för mej själv? Men skulle ja bara låtit han stå där ute å vänta klockan 4 på natten i kylan, och hans buss gick vid 5 ? Ja vet de kankse va fel att låta han vänta hos mej den timmen,
de va tydligen jätte fel. Men vad tror du om mej?
Förlåt förlåt förlåt. Kan inte säga mycket mer än så.
Du förstår inte, har nog aldrig varit så lessen för någon kompis innan.
Inte förlorat en kompis heller för den delen.
Chrille var iallafall här å tog hand om mej å höll om mej ♥. Det behövdes! tack !
Men du vet vad ja tycker om dej å allt dedär.
Du är världens bästa och ja älskar dej !
Du är värd de bästa, så ja kanske inte ska störa mer, passar lixom inte in.
Jag håller nog på att förlora allt ja har just nu.
Men men jag klarar får väl klara mej själv, ingenfara, tänk inte på mej !.

Fredag den 13:onde idag, kan de hända nått värre än vad de redan är?

Skitoxå buuuu :(
Faan varför gjorde ja så?

Christina Augilera - hurt

Elin du klarar de här ! Ska hjäpla dej massor ♥ !! Finns här för dej hjärtat. Alltid !

Kommentarer
Postat av: äliiiin

jag ahr tur som har dej min fina fina fina lilla vän :) hihi jag uppskattar dej verkligen,. thihi
kysskysskyss

2006-10-16 @ 14:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback