12 September

Skrivit in mej på körskolan idag, hur bra är inte jag då? hur bra som heslt
Äntligen tagit tag i dehär. Men kommer jag har tid med de?
Känns som jag har hur mycket som helst att göra,
fast egentligen gör ja ingenting?
Satt där två timmar idag och kollade på kekke,
när han gjorde en massa frågor på datorn,
Imon är de min tur att börja sitta vid datorn,
kommer inte orka med dehär. puuuh.
Massa frågor hit å dit, 70 frågor på varje grej så måste man
typ ha 62 rätt eller va de är annars är de bara att börja om.
Ofta ja kommer lyckas få så många rätt på alla dom ?
Äsch, dehär ska ja klara av och de är snabbt.
Bara att ta tag i körningen oxå. Men ja kan ju aldrig övningsköra,
Pappa är ju ute och reser jämt :/.

Satt å lyssnade på robins lilla cykeltur på svenskan,
när han cyklade hem från skolan...
Halva klassen dom som va kvar satt där samlade runt mobilen. haha.
Han råkade ringa upp utan han visste. Skiit kul ! mohaha.

Lediga imon !
Blir nog käka på resturang imon kväll. Kommer bli super mys :)
Lite fest på de också kankse. Hade vatt gott..

Stockholms resa börjar planeras ;D. Nytta med Nöje !

83347-31
KID, Kip, kalla han vad du vill ! han är söt och han är min :) !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback