17 september.


Lördagen va verkligen skit kul.
För fest hos Cajsa klockan 5. Sen vidare till bowlingen klockan 7.
Jag och Cajsa å nån mer tjomme var i samma lag, men han stog bara å pratade i telefon hela tiden, så de va vi som fick sköta de mesta. Jag var verkligen urdålig, kom typ i rännan jämt. Så Cajsa va lixom stjärnan i laget. Men vi kom sist ändå.
Men den timmen bara swischade förbi, helt plösligt va de bara slut.
Sen drog vi vidare till Tapeten, massa kul folk.
Sen skulle ja och elin å några mer ta en natt hamburgare på macdonalds innan vi åkte hem. Mina pengar på kortat var visst slut så ja fick money av nån grabb.
Men iaf, skulle köpa två små hamburgare. Så ville dom ha 6 spänn extra bara för att ja tar med endast sallad på. Faaan, så har de aldrig vatt innan i mina snart 18 år. Helt jävla sjukt, betala extra för att ja typ tar bort allt som är på?
Blir Max för min del nästa gång !
Annars va lördan så himmla lyckad :D !

Hmm, nu får de va nog. Ja tänker inte springa och böna å be efter dej....
Om inte jag är underbar är inte du det heller !
Pfft.


Ska gå å lägga mej nu, så ja orkar upp imon. Tjaaao !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback