21 September


Igår var de dags för den jobbigaste lektionen ever. 6 timmars samhäll. Brukar bara ha förmiddagen eller eftermiddagen, men igår hade vi alla långa jobbiga timmar. Men efter lunch så va de inte så jobbigt längre då åkte Jag, Heléne, Elin, Cajsa, Johanna och Lollo till a6 och käkade på soya och satt där tills vi skulle vara tillbaka. Sen blev de någon timme med tråkig matte, prov på måndag och jag fattar verkligen ingenting.

Sen blev de upp til a6 igen med Mamma, köpte lite skor. Så ska ja snart ner till stan också å köpa mej ett linne som ja kan ha på mej i helgen.
Sen blir de igen apun. Men imon ska ja ta ledigt för då är de fest :),
de ja prioterar före apu. Helt klart !

Igår blev det idol kollande med Elin och Cajsa sen kom Linn också till utröstningen. Ser verkligen ifram mot kvällens idol, men det missar jag.
Men hoppas grymt på Johan !

Pappa ringde innan, och frågade om ja vill göra en ansiktbehandling imon.
Klart ja vill :). Så nu har han bokat en tid till mej. Hur gott som helst ska de bli.
Värsta snäll är han !! tihi.

Inte alls länge kvar nu. Jag jublar av glädje !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback