26 September.


Gissa vilka som har varit så himmla duktiga idag? 
 Jo, Jag, Heléne och Sandra, vi har tränat en timme powerbox och lite i gymmet efter de redigt jobbigt.. Kan ju undra vad lille Älin höll hus? 
Saknar dej din spillevink.
Saknar faktikst kickboxningen lite oxå, de var fan dööh kul att gå på de, jäkligt jobbig också...Då va vi redigt bra måste ja säga, tillslut slog vi ( Jag och Heléne ) så hårt på varann att man kunde tro att vi typ försökte slå ihjäl varann, haha. Skenbens övningarna va värst. Blåmärken över hela smalbenen, gjorde skit ont.
Borde kankse börja igen? fast kankse inte, jag kommer inte ha ork till det..
Men de skulle va kul !

Sen gick ja på stan lite med Sandra å Robin. La undan en tröjja, som ja tänkte att nån kan köpa till mej?Fast dendär nån, får la bli pappa kanske?
och ett par vita leggins till den skulle bli hel snyggt. !
Köpte en ansiktkräm och en rengörnings gel, för 650 spänn !!
Sjukt dyrt. Ansiktskrämen för 400 och flaskan är typ mega liten, 30 ml. galet.
Men som tur är så har jag världens bästa Pappa, som kan lyxa till sin dotter lite ibland ♥ ! Vem vet jag kankse får hy som en hollywood stjärna ?
Skulle inte tro så, men ändå. Hoppas de är värt pengarna iaf.
Tack Pappa :)

Hade matte b prov igår med. Dö kass på de. Men som tur är så fick jag iaf minst G. Helt super nöjd. Så slipper man gå och oroa sej över de !

Allt har löst sej, och jag är så himmla tagg för dehär !
Inget ska gå ivägen för min daag. Vilken dag är din dag ?
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback