6 September.


Igår tog jag en lång promenad med hunden, typ 50 minuter, såå bra :) !
Sen badade jag honom, han blev typ hur blöt som helst.
Blött överallt sen när han skakat av sej typ 100 gånger. haha.

Har vatt på sjukhuset idag, men kunde inte bestämma mej
om ja ska operaras igen eller inte, så vi ska vänta och se hur de går.
Sen blev de en fika med mamma :) !
Sen blev de en tripp till a6 med Elin, hon skulle köpa ny telefon,
den nya fina, men den fanns inte nånstans, sen när vi kom in på telenor
så sa hon om ni ska ha den får ni leta länge, för den är slut överallt
och finns bara i en begränsad upplaga. Varför göra så?
Dom tjänar la på att tillverka mer, så attt folk kan köpa den.?
Ja hittade en jättefin tröjja på h&m, men smarta jag tänkte att ja går och
testar den sen och (köper), efter vi kollat på telefon och käkat.
Så när vi gick tillbaks så fanns den naturligtvis inte kvar i min storlek :(, buuuuh.

Blir nog lager 157 imon med Kekke och Robin =)) !
Sen Apu.

Idol Anna på lunar : Anna_kluft
Alla bara älskar mig. Jag är nog en kändis. Idol tv har ringt tidningar har ring.
Iskolan när dom träffar på mig så blir alla ler mot mig och ropar IDOL ANNA
eller så börjar dom sjunga ring ring.. En kille som såg mig vislade en idag
så sjöng jag vet inte vemdet va.. sånt är kul..
Sen i Matis så va det några runt ett bord som viska kolla där Anna och
sjunger ring ring- Så idag va det ett gäng om kom fram till mig och sa:
Kan vi få din autograf?
Visst så va det ne kille som sa jag ska ha din aoutogra och en kram..
Så fick jag en kram och han lyfte upp mig och jag jag älskar dig...

Hahahahhaa, såååå pinsam !! NERD !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback