13 april


Har precis ringt till min praktikplats nu där jag ska spendera hela sju veckor. Tisdag-Fredag. Jag tycker inte om praktik, men tror faktiskt den här kan bli bra! Skulle börjat på måndag egentligen, men varför de när alla andra börjar på Tisda, så de har ja också fixat nu så ja börjar på tisda som alla andra. Chrill va uppe med tuppen idag han käkade frukost klockan åtta om inte ännu tidigare. Han skyller på mej, han hade visst inte kunnat sova något inatt för att jag har hostat så mycket så han har vaknat. Sorry babe! Men nu har jag ju hela helgen på mig att krya på mej själv, vill bli frisk nu, känns inte så bra att vara sjuk de första man är på sin praktik! Så helgen blir lugnaste lugn.

Ska städa lite nu, sen ska vi bege oss mot Lager. Tror faktiskt jag hittar. Svänga av mot Halmstad/Gislaved sen i andra rondellen i ryd svänga höger mot mullseryd, sen vänster..?

Tänkte lägga upp en super söt bild på Theo sen i Påskas, men det krånglar som vanligt här på blogg.se..
Nåja har inte tid att sitta här längre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback