16 april, igen -Överraskningar

Super skönt väder ute idag, men jag har ändå tyvärr hållt mej inne mestadels. Förutom när jag va hos mamma och tog en lång härligt runda med kid. Tog lite bilder på våran promenad också :)! Jessica och Elin kom förbi med en överraskning till mej innan, glass. Två liter dessutom päron/vanilj, dom är för underbara. Dom tyckte jag behövde de nu när jag varit/är sjuk och så! Så himmla gulligt av dom :)! bästbästbäst..

Fått en liten suprise av Pappa idag också faktiskt. Champagne. Till Champagne frukosten på studenten då förståss. Han har köpt den i Paris så de är minsann ingen skit Champagne inte! Han sa att de inte va någon Champagne som man "sprutade" ut, men det skulle jag väl aldrig göra? Vattna marken kan man göra med vatten. Massa överraskningar på en och samma dag, de gillar jag :) ! Nu längtar jag bara till att få korka upp min fin fina Champagne hälla upp den i mitt Champagne glas "studenten 2007" som jag har beställt och bara känna massor med lyx..

Har inte träffat pappa förens idag och han kom hem i lördags natt, vi typ gå om varandra. Så åker han på måndag igen redan. Man brukar väl säga borta bra men hemma bäst? Tror de är tvärtom på den fronten för honom..

image183image182


image185
 My shoes..




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback