16 april

Lite dåligt på uppdatering på senaste. Men de har väl inte hänt så värst mycket!
Lager i Fredas med Chrill, blev allt lite shopping, trots pengar krisen, annars va de väl inte direkt någon lyckad resa. Tråkigt men sant. Sen på kvällen blev de utgång iallafall. Jag som hade tänkt en super lugn alkoholfri helg och bara krya på mej själv eftersom jag var/är sjuk. Men det blev ändå en sväng till Huset. Lite konstig kväll men hade kul ändå, de brukar ja ioförsej ha. Lördagen blev lugn och igår blev det grillning :) !

Idag börjar skolan, men jag spenderar första skoldan hemma, orkar inte riktigt! Ska krya på mej tills imon tänkte jag, då börjar praktiken börjar..

Förstår inte =/ ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback