2 April


Kom hem från skolan för en liten stundsen. Hade "redig" tävling idag på tävlingsmatlagningen. Jag och Adam kom tvåa :) ! Kors i taket att han va där, så slapp man iallafall jobba själv. Jag och Jessica har cyklat till och hemiifrån skolan idag, redigt bra! Så där sparade vi oss 24 kronor, som annars skulle gått till buss! Är dö trött, så ska lägga mej i sängen och kolla på School of rock tänkte jag. Ikväll blir det hokey, hoppas hoppas nu då. Blir också antingen mackmakeriet macka eller kyckling wrap från bernads till den !

Tycker så himmla synd om Tyson :( ! Det är hemskt, usch ! Han som är världens sötaste hund! Tycker också super synd om Wille som krokade i lördags med sin nya bil som han typ precis hade köpt. Tur iallafall att Chrille kollade på hokeyn hos mig, annars hade han säkert också varit med i bilen.
Usch blir depp när sånt här händer !

Film dax nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback