22 april

Helgen har varit hur lugn som helst, super härligt ! Igår blev det en mysig hemma kväll med Chrill, Potatisgratäng med fläskfile och filmen som man bäddar. Somnade väl strax efter filmen likaså i fredas. Men inte är man utvilad för det.  Imon är det skola, tävlingsmatlagning men jag ska till praktiken några timmar först iallafall, så får väl se hur det blir med återvända till skolan sen. Men ska iallafall dit och kräva ett busskort, jag kan verkligen inte lägga ut buss pengar varje dag till och från praktiken, som blir ca 700-800 kr på dehär veckorna. Kommer väl inte få det, men det är ju vansinne att man ska behöva betala så mycket för att komma till praktiken, eftersom praktik är något som måste göras! Har väl 12 kr så jag kommer dit imon iallafall sen får jessica skippa skolan och komma å hämta mej, som hon gärna gör :)! Triva iallafall super bra på praktiken ! Det är nog första gången? Eller karlssons va bra också, men alla andra två gånger, de va ursla! Men nu är de super duper!

Har tänkt att sätta på tv och kolla på wallander filmen jätte länge nu, men det har inte blivit av ännu, istället fasnar man här vid datorn. Men de kan man  vara värd ibland har ju faktiskt inte suttit här på hela helgen. Goch?

Theo börjar få två tänder nu och kan kräla sej fram lite i sängen :) ! Jag vill träffa honom nu snarast! Träffade han senast i påskas, vilket känns rättså längesen =/ !

Göteborg på Fredag :). Nicenicenice.
Kommer sakna lilla plutten Chrill bara :( !


image187

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback