23 april

Förstår inte varför allt händer just mej, just nu ! Jag vill inte få reda på några mer dåliga nyheter nu tack. Det räcker. Man klarar inte av hur mycket som helst. Nu känns allt sådär meningslöst och man känner sej totalt vädrelös för att det inte finns något man kan göra. Stog där på ekohallen med Jessica och Elin, tårarna bara kom helt automatiskt när jag fick reda på det. Så gick bara å köpte godis och en sista present. Sen ville jag bara hem hem hem och träffa dej. Kanske en sista gång.. Jag klarar inte av dehär. Nu ligger du här på golvet i mitt rum, allt värkar vara som vanligt. Men så är inte fallet. Jag vill att allt ska vara som vanligt ! Snälla?`Det är inte rättvist. Att inte utvecklingen har kommit längre än den gjort. Förstår inte vad forskarna håller på med egentligen.. Du och Cancer det hör lixom verkligen inte ihop, ja vill inte :( ! Du är en av oss, en klyver, en familjemedlem! Du tillhör oss och du ska verkligen inte försvinna ! Vill inte se dej gå åt ett annat håll. Nu ska jag iallafall ut och ta en promenad med dej, en lååång promenad, kanske den sista :( !

Mest av allt skulle jag vilja ligga jämte dej och hålla om dej hela natten och dagen så att ingen kan ta dej ifrån mej!
Vill inte att klokan ska slå fyra imorgon !!!


image188

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naawh, lilla kiddden =(

2007-04-24 @ 13:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback