3 april

Jag är så arg just nu, fick bara G i gympa av satkärringen. Usch det finns verkligen ingen annan jag hatar så mycket som hon. Hon är verkligen en idiot! Jag borde/ska ha VG, ja trodde verkligen att ja skulle få det, men när man kom in där å skulle ha betyg snacket sa hon att ja får G, ja frågade direkt varför ja inte får  VG, hon hade inte nått direkt svar på det förutom att hon tycker att ja inte ansträngde mej på lektionerna. Men de gör ja fan visst de!! Hon är ju aldrig där å kollar vad man gör. Iallafall så ja gick därifrån direkt och gick ifrån gympalektionen. Inte fan är de nån mening med att vara kvar där. Så sur blev jag. Hon kan fan inte sätta betyg nånstans, Jag har varit borta från 1 gympalektion, sprang super bra på beep testet, haft en egen lektion och kämpat, Ja, gjort allt man ska för VG. Men nej då, så himmla orättvist. Folk som bara varit med typ 2 gånger och som inte gör ett jävla skit på gympa lektionerna får också G ! Sen de där med att en ända i klassen fick MVG, det är minst två till som förtjänar det ! Jag hatar henne, ge mej en grogg nu så ja kan tänka på nått annat ! Känns så himmla onödigt allting, man kunde likaväl skippa i typ alla gympalektioner, och haft sovmorgon till 12 varenda tisdag, och sprungit 1 sträcka på beep testet och fått G ändå..åååh. Plus att vi har haft gympa i alla TRE år. Fan bytte vi gympalärare till den sursubban för? Låg ju på vg gränsen hos han vi hade ettan och tvåan, så kommer hon å tror att hon är nått !
Du är inte värd mina rader..

Tänka sej att detta var typ våran sista skoldag idag, lite deprimerande faktiskt, ja vill inte, fast vill ändå men ändå inte. Och den slutade som den gjorde.. Har bara individuellt val på måndagar nu, sen sista veckan kvar i skolan. Depp..

Jaja, ska ner på stan nu med mamma, köpa nått man kan lägga i påskägget till Theo sen ska ja mumsa i mej min Geisha orange Dream! Super god !

http://www.jnytt.se/Read__7096.aspx
Tyson :(

Ge mej VG då !

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud vad hemskt "/ stackars hund !

2007-04-03 @ 15:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback