27 augusti

Kreta var underbart. Hur bra som helst. Strålande sol och jätte varmt varje dag. Trivdes som bara den i värmen. Dock har man lite utav en bad kruka till pojkvän så fick mest ligga och plaska i vattnet själv, men ja klarade mej. Drinkar på kvällarna, har smakat allt i från blody mary, blue lagoon till orgasm drinken. Blody Mary var inget jag smakar på igen. Aldrig mer. Hade förståss redan listat ut att den skulle vara dö äcklig, men man va ju tvyngen att prova. Sikken tur va att de inte va jag som hade beställt den så man slapp ju lägga ut onödiga pengar. Macdonalds ketcuhp utblandat med salt & peppar eller vad vi mummlade om efter ett antal drinkar. Blev självklart goda drinkar också såsom sex on the beach, san fransisco. Och massa mer.
Orkar inte sammanfatta hela resan just nu, Underbart plus dessa lovelii bilder borde väl räcka?! :)




Jäkligt tråkit att vakna upp här hemma i Sverige igen. Finns inte ett jota att göra. Borta bra med hemma bäst? Är de verkligen så, säkra på att de inte är tvärtom? De lutar nästan mot de, tycker jag.. Fjällar som sjutton nu också så jag liknar mer en vandrande hudsjukdom. Fläckar over alles. Eller ja åtminstone på axlarna och över brösten. Funderar på att skrubba bort allt, fast då blir ja blek igen, men betydligt snyggare än dehär, nästan. Brun har jag iallafall blivit/varit ..

image245
Tack älskling för en super duper bra semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback