7 augusti

Förra inlägget skulle publiceras igår, men av någon konstig anledning publicerades det idag. Glassit värre idag på jobbet, gled runt i disken idag. Inte ett jota att röra.. Micki hade tagit hem sin hakkiga skiva så den kunde man inte gå och digga till, så de fick bli radio för hela slanten. Jätte skönt att va i disken en dag som denna, sikken tur man har ibland.

Måste ta tag i en sak, och de är nu genast. Okej inte just nu men innan söndag iallafall. För om jag gör de innan söndag, får jag 2000 av Pappa. De är ju inte fy skam. Så jag måste måste måste ta tag i de här nu, de är väl för mitt eget bästa egentilgen. Och så pappa slipper oroa sig. Det hjälper faktiskt att muta mig lite, då rappar jag på påkarna :)

Ska beställa linser nu tänkte jag, Mina förra råkade ju Chrills mamma slänga, haha :). Kan inte bestämma vilka jag ska ha bara. Återstår och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback