15 december

Oj, dålig uppdatering på sistone, men har helt enkelt inte orkat eller hunnit med. Sitter här en lördagkväll och segar, lite sugen på fest är jag allt, men jag hoppar det idag likaså igår. trött som ja vet inte vad och tidigt jobb imorgon börjar vid sju redan. Var ute i torsdags, det får räcka för denhär veckan Då snurrade vi runt på apt, centrum och olearys ! Jag och pappa har precis slått in massor med julklappar, tror det blev 22 stycken :). Ändå är det några kvar, iallafall för min del, Till Älskling, rickard, farmor & farfar, mormor, morfar, pappa, elin och Jessica. Puh !

Grattis till Daddy som fyller år idag ! Hipp hipp !

yesyes, Dags att kolla om jag finner mej något bra på tvn. Undra vad man ska äta för något ikväll? Något så fint som macdonalds kanske? Smidigt och bra ! Hyffsat gott också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback