27 december

Längesen uppdatering nu, men jag har inte redigt orkat. Tid har jag deffinitivt haft för jag har nästan varit ledig en vecka, men har fåttdagarna att gå ganska bra ändå ! Julen va jätte bra. Nöjd med klapparna. Och theos första jul, han reagerade inte på tomten ett dugg kankse är han lite liten för de ännu. Han var söt som vanligt :)! Juldagen spenderades hos födelsedags barnet Heléne sen vidare till vårt bokade bort på apt, Apt var inget och hurra för, inte nått. Förutom sällskapet då förståss och helröret lite då. Så jag och becka begav occ till tror det eller ej, men huset. Riktigt roligt faktiskt och massor massvis med folk. Slager dansgolvet är ju något med de stället man saknat!

Sitter och försöker få igång guitar hero på xboxet nu, men det går inte så bra för mej. Satt och spelade de för en stundsen då funkade de galant, jag behövde bara lite finger paus. Nu vips i taket så får jag inte igång det =/! Hoppas Chrille kommer sen så han kan lösa mitt största i lands problem.

Mat väntar nu, tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback