29 december

Jobbat idag, lång lördag har vi också, fast de drabbas ju inte ja driket av slutar ju vilket fall som helst vid fem, imon blir det sju - tre. Kommer vara segt att gå upp med gud så skönt att gå hem tidigt :) ! Va segt att gå upp idag också kan ju bero på att jag varit ledig himmlans länge, suger bulle egentligen eftersom lönen kommer drabbas denna månaden. Jevla Jevla.

Blor nog super duper lungt ikväll lite max mat skulle inte sitta helt fel i min tomma maga, det var uber längesen jag åt där, innan i skolan va de lite av min och Helénes vecko grej ett tag. Och jag klagar inte !

Nyår snart och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra. Inte vad ja ska ha på mig eller ingenting! Planen var ju att fira nyår som vi alltid har gjort i Taberg, vilket har varit hur bra som helst ! Men har tänkt efter lite och det resulterade i att jag kommer få åka buss ensam hem på natten ända till stan ifån taberg, som sagt helt själv ! Eftersom alla andra är dalenbor. Så taggen är inte så vass på det längre, att sitta på buss alone. Finns ju fortfarande lite andra möjligheter kvar som innehåller middagar å så vidare, men vi få se vi få se.

Sista lördagen på året ! Va rädd om den !

Skulle ge mej på de där med cupckaes igår, måste väl ändå ge ett litet G för att vara första gången. Dock blev den rosa frostingen nästan för rosa !
image350

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback