3 december

Var väldigt segt att gå upp i morse, sov hej dundrandes gott i natt asså. Uppe med tuppen imorgon också, det får gå för jag är ju faktiskt ledig på onsdag ! Tog en svänga på stan efter jobbet med Jessica, tänkte bara gå en snabbis för att handla min rengörings grej. Men det blev hela två julklappar också, till Theo och mamma :) ! Bra jobbat, endel kvar nu bara...Men jag gillar det. Strax efter vi kom hem cycklade vi till torpa, eller jesscia cycklade och jag åkte på pakethållaren :), lagom jobbigt. Iallafall fixade så att mina kort blir tillbaka skickade TILL extrafilm, den där räkningen kommer bli väldigt försenat, redan tio dar =/. Hämtade jessicas internet också, så nu kan hon surfa bräda igen ! Woho vilken ståhej.

Dags att lägga mej och spela sen sova !
50 cent snart, filurigt ballt ;D!

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback