5 december

Måste väl nästan säga att jag är så gott som u tvilad efter sexton timmars sömn nu. Tänkte bara gå och lägga mej för att vila i går vid sextiden, men så blev det inte redigt. Vaknade inte föräns halv tre, då fattade jag ingenting varför inte chrill låg jämte mig eller varför jag hade alla kläder på mig sjal och hela kittet. haha. Men sen kom jag på att jag vilade juste ja och det slutade såhär. Chrill kunde inte komma trots hundratal sms och missade samtal,  för jag sov som en stock och hörde inget. Sen somande jag om bums igen vid halv tre och vaknade vid tio :). Gottit var väl tur att man var ledig idag annars hade jag säkert försovit mej. Ska iallafall luncha med älskling idag blir väl sir simons om dom har något gott att erbjuda.

På lördag ska jag och Klara ut och slira, det kan inprincip sluta hur som helst :) ! haha.

Dags för kläder och smink ! Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback