8 december

50 cent konserten va så jäkla bra ! Om man inte gillade han innan så gör man det nästan deffenitivt nu iallafall ! Helt hipp hipp hurray bra var det !  Helt såld ! Han uppträdde Verkligen med alla låtar man kan tänka sej. Så det var bara till att digga med till , candyshop, pimp, windowshoper, just a little bit och massa massa mer ! Höll dock på att frysa ihjäl i kön, det gick så jäkla slött när det började släppa in så de va sjukt. Men det kroppsvisiterade alla innan dom släppte in och kollade igenom alla väskor. Tänk attt göra det på flera tusen människor inte konstigt det gick segt fram ! Good va kallt de va att bara stå och vänta! Har inte lagt in korten ännu, men det blev väl knappt inga bra heller.. Men ska checka det i morgon.!

Ikväll blir det ut och slira, först blir det förfest at huskvarna norrängen! Sen vidare till... ja jag gissar väl på det vanliga! Dax för duchen!

Köpt ett nytt spel i dag också eller rättaresagt bytte det jag köpte igår för de va så jäkla konstigt inte som jag trodde de skulle vara, så jag fick byta :D ! Bytte till raymen, wohoo ! ´Han gillar jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback