15 Februari

Jag hade en himla bra alla hjärtans dag måste ja säga. Värsta goa käket, de blev sjukt gott faktiskt och en helt okej bra film She´s the man plus ett väldigt bra sällskap. Chips och Choklad på de också såklart. Så jag klagar inte. De är en såndär dag som man nästan tycker synd om dom som inte har någon att mysa med, det borde vara trååk faktiskt? Missade dock fikan hos Nathalie på dan men så går de när man sover bort sina dagar men hon får helt enkelt ha fika snart igen :), där jag också kan mummsa i mig massa goa muffins och hallonpaj ! Hur kunde ja missa nått sånt gott? Gosaker och mat är typ mitt liv, så missar jag det när tillfälle bjuds?! Baad av mig! 

Har tänkt att ja ska pallra mej till Jc sen. Det är ju jeans bytar dagar, det måste man ju utnyttja. Lämna in ett par gamla jeans, vilka som helst. Och få 200 kr rabatt på ett par nya. Jag kan nog skrapa fram en del dö gamla och ur fula jeans som bara ligger där och skräpar till iingen nytta.. Surt att man bara kan lämna in ett par gamla per nya jeans. Annars kunde man ju säkert kunnat skrapa ihop så man fick ett par nya helt gratis. Men så är inte fallet.

Fika med Becka ikväll i hope. Kännde mej redigt bra innan när vi snackade och hon var bakfull å seg å dann och ja mår aldelles prima ballerina, inte en gnutta dålig av alkohol nånstans :) ! Imon är det fredag redan, lovet snart slut. Allt går så himla snabbt nuförtiden man har ju knappt hunnit märka att man har lov. Vad har jag gjort på mitt lov lixom? Inte ett dugg. Jag och Heléne som tänkte vara duktiga och gå till körskolan på lovet.
Men har vi varit där? Nej inte en endaste dag.

83347-126
Jag och Sara har blivit redigt bra på att vara med på kort tillsammans på senaste.
Och ni ser ju resultaten? Såå bra matchning ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback