21 Februari

Sjukligt kallt ute så ja tror jag dör, det som höll på att kännas som att våren va på väg några dagar men va fan hände nu?

Hade gympa igår, är såå otroligt trött på den. Bara en massa bollspel jämt jämt jämt. Och jag som äns inte få vara med på sånna sporter. Så jag och Sanda började med att vara i gymmet första timmen då de va mixboll, innebandy, basket, fotboll. Sen kom vi tillbaks efter den timmen men då skulle de vara basket den sista 1.5 timmen. Blir så jävla trött på dehär orkade inte vara i gymmet yttligare 1.5 timme. Så jag, Sandra och Carro gick till pingstkyrkan och fikade. Senare trippade också Heléne och Elin in och fikade med oss. Sen efter gympan gick vi hem till Elin och lagade käk, spagehtti och köttfärsås, mumma. Masade oss iväg till religionen men hade bara en liten stund för att man fick jobba hemma så Ja och Sandra drog ner till Sense för att träna. Har träningsvärk ida måste jag säga, de e rätt gött faktiskt ! Efter vi varit duktiga å tränat i några timmar så gick vi och fikade (igen), på bernads med Elin och Jessica. Köpte oss först Wraps, dö goa faktiskt sen blev de en beskvi variant var också :) ! Ledig idag hur skönt som helst. Tänkte först vara duktig och träna igen eller iallafall sola, men orkade inget av det för de är sååå grymt kallt ute.. Jag å Chrill käkade iallafall frulle på makmakeriet idag :), de va himmlans gott. Usch vad ja fikar å äter ute hela tiden. pengarna bara flyger iväg.. Men ska väl pallra mej bort till affären nu och köpa romerska bågar som ja var enormt sugen på igår!

Elin åker till Gran Canaria idag, himmla oflyt :( !
Köpte fressten aftonbladet igår och om man la till tio kronor så fick man smala sussie DVD:n, så de var en självklarighet :) !

83347-131




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback