4 Februari - Igen

De är väl 4 inlägget idag, men har man inget bättre för sej så kan man lika väl skirva några rader. Typiskt nu när ja va och köpte mjölk för att ja var dö sugen på oboy så fanns de nartuligtvis ingen oboy kvar märker man när man kommer hem, endast några små smulor på botten :( ! Typiskt.

Har blivit utgång onsdag, tosrdag och fredag denna veckan.
I onsdags började vi med en jätte trevligt taccokväll på Torpa sen vidare till centrum där vi nästan levde lyx liv. Blev bjudna på Champagne och massa cider. Gjorde inte åt ett ända öre, hur gott som helst. Det är så de ska va, då kanske man till och med skulle lyckas att spara lite pengar nångång? I torsdags så pallrade jag och elin oss ner till Tapeten, Torsdagsklubben. Men ikke så många folk där så de blev bara någon cider var så tänkte vi ta en tripp till centrum igen, jätte mycket folk där inne, men då visar det sej att klantiga jag inte har med mej mitt legg, det är väl också hyfsat smart så de va bara till att sätta sig på bussen och gå å lägga sig. I fredas va de typ världens bästa förfest med alla brudar :)!

Nu kom Hilkka och lämnade pengar till mej, för projektet som vi hade igår. Helt plösligt blev ja rik för en kväll 4100 kronor. Men imorgon är ja helt plösligt inte lika rik länge då jag ska dela med mej av alla pengar. Men 500 spänn var iaf, de är goa pengar som man inte räknat med :)!

Nu ska ja väl fortsätta leta efter tutchun så jag kan kolla på tv.
Kaisa fyller år idag också, massa grattis till dig baby!
Pappa kommer hem imon :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback