5 Februari

Tänka sej att vi vann på tävligngsmatlagningen denna gången också :)! Det gjorde jag och Heléne sist med. Guuv så bra vi är. Men denna gången hade vi även Elin med oss i vårat team. Va Tapas som skulle göras. Blev scampispätt, hummer, fläsklilé och anka sen lite olika tillbehör.
Blev redigt tjusigt på tallriken asså :)!

Idag har jag köpt 3 stycken 10 träningskort på Sense och 1 solkort till :). Jag och Jag, Pappa :) ! Alltså så har ja 30 gångers träning och 18 gånger solning eftersom jag endast gjort åt två stämplar på mitt förra. Så nu ska jag ta tag i dehär. Både träna och sola, de ena nyttigare än de andra kanske. Men vad gör de? Ledig imon eller ledig å ledig har syo dag på Ed. Men Jag och Heléne känner att vi faktiskt kan vara borta en dag för vi har ändåså så bra närvaro. Sen är man ledig på Onsdag också hur gott som helst.

Pappa har kommit hem idag :), så vi har varit hos famo lite å hälsat på å käkat kvälle. Fast han åker ju i morgonbitti igen !

Imon blir de träna och sola ! Jäklar duktig jag ska bli! Kommer ändåså inte har nått bättre för mig nu.. Det känns lite ensamt faktiskt, du har sovit jämte mig och bott hos mig i en månad och nu är du bara borta :(!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback