6 Februari

Blev visst bara solning idag, orkade inte träna, Bra gjort Linda. Men imon maybe? Har iallafall varit och fikat med Heléne, Nathalie och Sara idag. Konstigt att vi alltid lyckas när de är oplanerat? När vi annras planerar en fik dag så blir de aldrig av. I mon är en såndär da, då vi har planerat att fika, jag hoppas att de blir av men de återstår och se. Snart kommer Elin hit okcså, jag klarar inte av att vara ensam länge, blir bara en himla massa tankar som snurrar runt i huvvet då. Har beställt klipp tid idag me, fick imon allredy :). Kommer bli hur kort som häälst =/, men skönt att bli av med det...Funderar på om ja ska göra nåt annat för en gång skull än att bara toppa sej, som man alltid gör? Skulle vara kul med lite nytt.

På torsdag ska jag till körskolan också, känns som jag börjat ett nytt liv?

Ne nu ska ja kila iväg.

Stor Saknad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback