24 juli

Helgen som va var så himmla kanon bra. Helt galet. Blev förfest ute i taberg med mina underbara damer. Sen vidare till centrum, hade verkligen dö kul. Lördagen va de dags igen, inflyttnings förfest hos martina på torpa, very nice place asså vill också ha en sån lägenhet. Iallafall massor med folk säkerligen runt 40 pers. Blev utgång till centrum även denna kväll, gratis inträde och super kul denna kväll också. Det går knappt att misslyckas.
Blev väl lite segare dan efter eftersom de va upp och jobba både lörda och söndag.

Sex dagars jobb är nu avklarat, igår va det helt sjukt med folk, slog sälj rekord :) ! Äntligen ledig imon sen är de dags igen. Skönt med lite lediget imon faktiskt, behöver verkligen sova ut ordentligt. Va tänkt att åka till liseberg imon, igen. Radan varit där två gånger denna sommaren ju. Hade varit hur skönt som helst att komma iväg lite. Men har änna inte fått mina pengar :(, så känner att de krisar lite på den sidan just nu, efter en dag på liseberg för min del så krisar det redan då. haha. Får pengar imon visserligen men jobbade ju inte ås mkt i juni direkt. Men lite slantar blir de :). Så de blir väl utgång imon istället. Inte helt fel de häller.

Saknar min älskling hur mycket som helst :(, good. Sovit ensam ända sen i fredas, det är en evighetsen för mig. Behöver dig nu !

Fikat och trippat på stan lite med Cajsa idag, trevligt värre. (Hon köpte en ny parfym, luktade verkligen jätte gott, nästa inköp för min del) Sen lite movie också :)

Guuv såå änge jag ska sova imon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback