1 juni

Första Juni idag allaredan, det är knäppt vad tiden går fort. Var sista dagen på praktiken idag också :(, den började med bakfylla och försovning. Bra gjort. Tänka sej att jag redan varit där sju veckor..Tiden har bara swischat förbi. Verkligen trivits super bra där. Alla är hur goa som helst. Men kommer ju snart tillbaks :). Thanks god !

Gårkvällen va kalas bra, hade enormt kul måste ja säga. Började som sagt med förfest hos Helen med Ikea folks. Sen drog vi vidare en stund till Confession, dåligt place måste ja säga, skulle beställa en rosa pantern, då frågade han mig vad är de för nått? Och bad mej säga vad den innehöll. Pucko, de vet man väl vad de är, så jag sket i det och gick å satte mig istället. Sen gick vi vidare till O´learys, super bra :) ! Och tror det eller ej, men dom hängde med en stund :D !

Varit på medicRehab idag hos min läkare, med knäet. I väntrummet spelades det julmusik, tycker de va ganska kul. haha. Själv går man här och väntar å väntar på sommaren..

Blir bara lungt idag, känns inte äns som fredag, Beror väl på att ja va ute i går. Men de får räcka med tisda, onsdag och Fredag nästa vecka.. Bara en vecka kvar till studenten, sjuukt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det känns dock inte som den första juni :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback