13 Juni

Dåligt med bloggande de sista, jaag veet ( som min härliga lilla kusin skulle sagt med stockholms dialekt ) Han är för söt. Men de beror på att min dator har blivit attakerad av massa elakingar, Visus. Jag hatar det. Den går äns inte att starta. Så för modligen kommer alla lovelii bilder försvinna en gång till. Tänk om man hade haft kvar alla bilder ifrån sjuan och uppåt, de hade varit värsta samligen. Men tyvärr så cepar ju datorn lite då och då så llt måste rensas. Fuck :( ! Ville inte att dom skulle fixa datorn innan eftersom allt försvinner. Men nu när man inte kan sitta vid datorn så får man faktiskt något slags handikapp. Man klarar sej helt enkelt inte utan den.

För jag har tagit studenten för jag har tagit studenten för jag har tagit studenten, fy fan vad jag är bra !
De va en underbar dag, klockan ringde 05.00, men pigg som man va så gick man upp på momangen. Sen började champagne frukosten sen blev det massor med fest och skrik. Med hesa röster lämnade vi bäckadal för sista gången. Det går inte beskriva, UNDERBAR DAG, det räcker. Det måste upplevas. Hur bra som helst !

Tack Gunilla (våran lärare) för en underbar Champagne frukost och en super bra tid.
Tack Annika ( våran andra lärare ) för en super bra tid.
Tack HR3C
Tack för alla fina presenter
Tack Carro för förfesten innan folkets park
Tack folkets park
Tack bäckadal
Och tack för oss.
HR3C

Våra lärare fick nog den bästa presenten. Dom är bäst, vi är bäst :D

Massor med sommar nu ju :). I like it.

Måste kila. Byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback