6 Juni

Dan före dan före STUDENT DAN...
Det känns nästan overkligt på nått vis, tänk att vi tar studenten om två dagar efter att gått i skolan i 12 år. Tolv år av sina 18 år, det är ändå rätt stor del av sitt liv. Innerst inne så kommer jag nog sakna det litegrann, tänk ändå vad slappt de va iskolan jämnfört med vad de blir sen, man kan inte ta sovmorgon bara för att man är trött, det är inte bara till att gå hem när man inte känner för det mer, det är inte bara till att sitta och lata och inte göra ett dugg. Så funkar det inte längre. Men ioförsej jäkligt gott att kunna tjäna pengar, på riktigt. Om man nu får ett jobb sen efter sommarn vill säga. Sommar jobb är ju redan fixat, gud så gott !

Kommer bli en stressig dag imon, mycket som måste göras.
Köpa presenter till lärarna, åka till ikea, slå in presenterna vilket som kommer bli krångel, köpa champagne glas, köpa grejor till champagne frukosten, fixa alkohol, åka till play planet, hitta några skor jag kan ha på mig, en väska också kanske?, prova klänningen som jag inte provat sen jag köpte den. Och åka å handla grill grejor. Allt detta ska hinnas med innan två cirka. För vid tre är det dags att vara på plats ute i mullsjö för att piffa till lastbilen och grilla...

Var och käkade på åtta glas igår iallafall, sen fick vid med oss lärarna till amour, döö trevligt. De tyckte de va såå billigt såå :) ! super braigt. Enormt trevligt när vi dukade upp långbord på uteseveringen, shot bricka efter shot bricka.. Vi fick dessvärre inte med oss dom till studentfesten, men de gick aldelles galant utan dom :) !!


Kors i taket att de är så nära...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback