1 Mars.

Ny månad ny dag nya möjligheter?
Egentligen borde jag sitta och hålla på med mitt religions arbete just nu som ska vara inlämnat imon och jag har äns inte börjat! Men jag har inte redigt ork för de, urk så tråkk de är. Religion intresserar mej inte ett ändaste dugg, varför ska man äns ha de ämnet på gymnasiet?  Vet inte redigt när ja ska hinna med att göra de heller? Börjar skolan om två timmar sen slutar jag vid åtta, nio nångång. Och då kommer de bli åka hem krypa ner i sängen och kolla på tv..

Igår va Jag och Pappa på ikea och inhandlade lite stuff till mitt rum. Blev ett till täcke, superfint påslakan, en hylla, databord, datastol och en himmla massa ljus :) ! Kommer ´blir jätte bra här inne när de är klart :) !
Käkade på Soya också, de va super somvanligt !

I Tisdags köpte jag äntligen den väldigt omtalade nya glassen  Ben & Jerry´s (Caramel & Chew Chew),
Den var verkligen hur god som helst. Och fylld med massa lyx ! Värt att prova för alla glass ätare. Den va värt varenda liten krona !!

Tina Almsgård har fått körkort också fressten. Massa Grattis :D !



83347-133

Kommentarer
Postat av: Ella

ÅH, den är såå goood!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback