16 mars.


Kan ju börja med å skriva att de är Fredag idag och jag har inte den blekaste aning om vad ja ska göra eller vad jag har lust att göra. Vip rummet på åttaglas hade suttit väldigt fint nu, som de va tänkt från första början. Men de värkar rinna bort och inte bli av. Så istället tycker jag att o´learys hade varit perfekt ikväll med hokey. Men de värkar inte vara en topp idé som någon annan har lust för. Huset är ja inte sugen på för fem öre. Inte förfest och sen utgång heller, för jag har ingen alkohol. Därför skulle det sitta bäst med O´learys vid sju tiden!
Nu efter mycket om och men så har jag inte en aning om vad som händer, inte någon annan som värkar ha det heller. Men man brukar väl säga att kvällen är lång? Annars får jag väl helt enkelt pallra mej bort till Jessica och leka med dom? Återstår och se !

I Onsdags blev det iallafall O´learys med födelsedagsbarnet Evelina 18 år, (bara habbibbi kvar nu !)
Plus hokey, mat, dipdipdip och Cider offcorse. Va hur trelivgt som helst. Kan nästan kalla det för Onsdags lyx eftersom notan slutade på ca 2300 kr. Tur att det inte va fredag för då hade den blivit betydligt högre. Skyhög. Men det skulle väl inte sitta fel att göra om onsdags kvällen, o´learys och hokey? Jag vill !

Jag och tvättmaskiner funkar verligen inte ihop. !! De är nog den ända dimman när pappa är ute å reser. Men imon kommer han hem från miami :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback