20 mars.

Hade gympa idag, de va nog den roligaste gympalektionen på länge. Första gången jag var med på fotboll idag sen ja vet knappt när? Tror de va sen ja opererade mitt knä sista gången, alltså något år.. Kommer inte ihåg om ja va med på bollsporter innan det? Har så himmla dåligt minne nu för tiden. Får iallafall inte vara med på bollspel och "kontakt idrotter" egentligen för då kan ja skada knät, men idag kännde jag att ja ville testa iallafall, trött på att vara i gymmet. Det var riktigt seriöst spel på hel plan. Super kul. Det va lixom sådär kul att man tänkte "shit, nu skulle man varit ute på en gräsplan". Har nog aldrig hänt innan att alla gick in för det så, till och med tjejerna. Gjorde även två mål, Kalas bra :) ! Och Heléne blev utsedd till matchens lirare, super bra kämpat Huldababy !

Käkat på Chickimama idag också med Heléne, Sandra, Lollo och Johanna. Sen efter skolan har jag fikat med mamma och varit och hälsat på Theo. Han är verkligen super söt. Har fortfarande inte lyckats att ladda upp någon bild på honom här. Men de kommer väl så småningom. Sen gick jag vidare till Preem för att hämta ut mitt paket som kommit. Kan ni gissa vad de va :)? Jo, min Ipod, eller ska man vara riktigt noga så Mp4. Väldigt nöjd änsålänge. Så nu är det bara massa nya låtar som behövs fyllas på, några tips?

image143
Är lite annorlundare rosa färg IRL, men vad tycks ?

Är ledig imorgon ska bli väldans skönt att sova ut lite,
Skola torsdag kväll 2-9, ska laga en 7 rätters middag, yummi..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jomenvisst har jag tips! Fast jag vet ju ej vad du har för musiksmak.. Vad gillar du? Pop? Rock? R'n'B? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback