29 Mars.

Ja, vi som skulle vara lediga idag men inte. Istället blev det skola från klockan två till åtta. För att klant lärarna hade upp bokat restaurangen. Men de va inte så jobbigt ändå. Jag och Sandra gjorde melonsoppa med yoghurt glass, protvins kokta björnbär och knäckflarn.

Sovit ensam i min säng två dagar i rad nu, jag är verkligen inte van vid det och de är något jag inte trivs med! Har iallafall varit en tripp på stan idag med Chrill, käkade mackmakeriet och shoppade lite till honom. Det blev kanon, ett par jeans, en Fred Perry skjorta och två t-shirtar. Köpte en rengörings gele till mej också, på 5 sinnen. På tal om det, så stog det en kille före mej i kön i sissådär 25 års åldern kankse? Jag blev grymt förvånad när ja hörde vad han skulle betala, 2000 kronor. Det roliga va att han frågade 100 gånger vad man skulle ha grejerna till.  " Vad va de nu igen" " Skulle ja ta den först? " " När skulle ja använda den? " " Vad ska ja ha denna till då? "
Ja, de va alla möjliga frågor, fast förstår att de va mycket att hålla koll på, knappt att man hade klarat der själv asså. Plus att han frågade hur ofta de rekomenderar att man ska göra en ansikts behandlig, då sa de ca var 5 vecka. Shit tänkte jag, vem har råd med de? Plus att köpa alla produkter efteråt. Men de ända han sa, aha va bra, men om vi bokar in mej en gång i månaden då. Galet. Hur ofta unnar vi tjejer oss det? 1 gång om året om vi har tur. Men de är ju kul att folk har råd och har hur mycket pengar som helst att spendera på sånt..
Lucky you.

83347-152
Hel ostbaguett utan purjolök på ljustbröd.

image153
Hahaha. Härlig melonsoppa alltså.

image154
Ja, det blev korv med bröd, (bröd med korv?) som mat för våran del idag.
Va flygande jakob i skolan, det är inte direkt i min smak, men bestämmde
mej för att äta ändå, eftersom det inte blev någon max mat.
Men tror ni det fanns nån mat kvar till oss? nej. Så de va bara
att bege sig till Coop Konsum och inhandla käk.





Kommentarer
Postat av: Stek

kvinnan i mitten är glödhet!

Postat av: melonhuvudet

haha fint kort du fick på mejj ;P, våran melonsoppa blev bäst!

2007-03-29 @ 23:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback