14 maj

Blev ingen melodifestival kollande med Chrill i lördags ändå, blir aldrig som man har planerat. Istället blev det för fest på Ekhagen, hos martin. Sötaste chiuhuhan va där också, får valpar i Februari, att man är lite sugen alltså :) ! Sen bär de iväg till Centrum, så himmla mycket folk så man blev tokig, Snook va där och uppträdde också, fast kollade bara en liten stund, orkade verkligen inte va där och trängas med alla miljader människor. Annars va de en super trevligt kväll.

Men kollade självklart på reprisen på söndagen, ur dåligt ! Trodde faktiskt att Sverige skulle ha ganska stor chans ändå. Alla andra låtar va ju typ ap dåliga, men ändå kom dom på plats nummer 18. Fast tycker inte deras framträdande va lika bra nu som de va i svenska uttagningen om jag ska säga mitt :).

Ska väl sminka mej lite strax, börjar skolan vid tio. Mega längesen man va där känns de som.
Sen ska ja till Salong Claes en snabbis och prata om min bal frisyr lite. Sen ska Jag va med Elin, bara hon & jag. De va också döö längesen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback