16 maj.

Utgång på Ingång, trodde jag .. Men chii fick jag..
Bytte tid på praktiken så jag fick sluta vid sju istället för åtta, Skyndade mej som bums hem, Pappa hämtade mej fem över sju. Men sen när man kommer hem är allt dött, ingen människa som har lust. Förutom några, fast sånna som inte frågar..eller vad man ska säga. Så de blir väl hemma för min del istället, men de kan behövas faktiskt, ögonen tjatar lite efter sömn.. Blir väl en sallad på Kaffe paus isätllet, om dom har någon vill säga, de hade dom inte igår när jag hade gått och längtat efter en helaste dagen.

Ledig nu Torsdag, Fredag iallafall, fjäskade till mej lite :) !
Fredag är det mycket som händer, ska laga käk och så till en "150" års fest och servera lite, goa extra pengar iallafall :) ! Sen är det after work med Ikea, men tror fasen inte jag hinner med de :( !Typiskt, de hade varit galet kul annars !

Hämtat min bal klänning idag, är väl bäst att prova den imon och se så den verkligen passar. Nåja, Ska väl hoppa in i duschen iaf och se vart kvällen bär av..

Hittade massor som jag vill ha ifrån Stadium idag, ge mej, tack :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback