28 maj.

Inte lagt in några bilder ifrån balen annu, i know. Men det kommer imorgon. Inte orkat fippla in dom på datorn ännu. Iallafall så har jag haft en kalas super bra dag. Jag och Jessica hade inget att göra idag eftersom vi varit lediga, så vi tog våran plånbok och drog till den härliga staden, göteborg. Och massor shopping blev det :) ! Kommer kanske in bilder senare om jag orkar.. Hur skönt som helst att bara kunna åka, när man minst anar. I like it, Ska väl ta mej in i duscen snart, praktik imon, sista veckan nu, goch det har gått så himmla fort. Tänk att jag redan varit där 7 veckor snart.. Tiden går så snabbt nu för tiden..hrmf?

Helgen slutade iallafall med jönköpings marknad, bio och hemmamys på Fredagen och utgång på lördagen. apt, första gången jag va där på "varje lönings lörda fest" , eller nu vad det kallas. Helt okej iallafall ;) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback