gaah,. !

Det ända jag ska skriva just nu är det viktigaste och mest värt att veta ! Jag hatar vissa utlänningar där med basta! Okej, visst finnas det vissa som är hur bra som helst som man inte hatar! Men sen finns det faktiskt vissa idioter också. Missförstå mej inte nu! Men kvällen slutade på akuten med min pojkvän, kom precis hem. "Han" kunde inte slå tjejer därför gick han på min pojkvänn. Cirka sådär 1 och 1 halvt år senare, den personen kom nämligen inte in på min 17 års fest! Jävla pucko säger bara ! Kasta mej i kanalen, som kompisen sa att han skulle göra. Gör de ffs ! Good luck, du lyckades inte.!! Men herregud orka bry sej om något som hände för 1 och 1 halvt årsedan? Då har du inte mycket i ditt liv. Din " fred perry" ! haha. Jag skrattar åt dej och din "cooling" kompis som snackade massa skit med polisen! Polisen tog iallafall dej, men sen finns det några mer som man önskar man kunde göra något åt! Berättar om min helg i gbg och allt annat en annan dag, nu ska jag pyssla om min älsk. Gurra roade sig iallafall med att åka rullstol på sjukhuset, ha ! Min bror är iallafall den bästa man kan ha! Han ställer upp för allt, bryr sej om minsta lilla och verkligen kommer på en gång när något händer! Tack för att ja har dej!  Massa grattis på din 21 års dag 5/5 !! Congrats :) ! Dina kompisar är också bäst! Tycker om allt å alla som ställer upp för en och bryr sej om än. Tack alla ! Utan vissa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback