12 november


Trixat och fixat lite på bloggen, är väl inte så värst nöjd, haha, Det ser mest B ut !! och jag har totlat glömt bort hur jag ändrar färg på ramen, bu ! Men dehär får väl duga ett litet tag orkar inte fixa mer just nu, ändrat klockan iallafall så den är innanför sträcket ! Något bra!

I lördas va det lördagsmys hos Elin med chips och cider vilket senare ledde till utgång, Centrum blev det ändå tillslut trots andra tankar, jätte bra och rolig kväll. Brukar väl bli så när det är oplanerat ! Igår fyllde älskligen år, han blev super duper glad för presenten, han älskar det ! De tredje paketet får han i morgon, väntar man på något gott väntar man aldrig för länge !

Jätte lugn dag på jobbet idag, tok lite folk !  Rätt skönt efter en helgs arbete, hade en praktikant vid min sida också, bara jobb imon med  7-16 sen är jag ledig. Sjutton vad trött jag är när jag vaknar må jag säga, 7 är tidigt super duper tidigt. Varmkök imon då blir det kassles med champinjon sås och ris, champinjon gratinerade zuccini och något alternativ?, har en praktikant då också. Jag gillar det !

MASSA GRATTIS TILL HELÉNE SOM HAR TAGIT KÖRKORT !!
Hipp hipp hurrayyy !
(Känner mig lite efter på den frånten, nästan efterblivet efter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback