14 november

Vaknade nyss, somnade visst när jag höll på att skicka lite picture till Jessica. illaaaa. ! Vi har iallafall varit barnvakter åt lilla theo idag elva till halv tre, vilket innebärde massa gående, varit ute hela tiden! gick lite på stan å så, hittade mej ett par ful/snygga skor som var så himmla härliga och värma, de tåls att fundera på. För det börja bli mycket frizzziing om mina tassar att vandra runt i tygskor. Theo är verkligen sötast i världen ! Jag klagar inte på att vara barnvakt åt honom, han är hur fin som helst. Jätte lugn hela tiden, super duper bra. Annars hade jag blivit lite nervös tror jag :) !

Få väl se om jag orkar gå upp till Jessica strax, hon lagar man så man kanske skulle gå upp och naffsa till sej en bit? Har visst råkat äta upp chrilles finfina choklad som han fick av mej igår, men man kan faktiskt inte lämna sånt framme på mitt bord om man vill behälla det, då tar man det för givet :) !

Jess är sugen på lite utgång ikväll, va ju ioförsej döö längesen man var ute på en onsdag, men jag veeet inte? Räcker energin till det?

image332
Oj vad stor den blev, men va attans !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback