18 !!

Jag vet inte vad jag ska säga känner mig bara så totalt misslyckad just nu. Det börjar med amour där en gammal klasskompis som för övrigt gick i min klass ettan till trean på bäckadal som säger att jag är ofräsch och ful till min pojkvän, OKEJ, tyck som du vill men jag är iallafall färschare än dig för fan jävla mongo rent ut sagt aldigt haft något emot dig innan men när jag fick höra dehär så tog de totalt stopp för dig, ett stort sträck över dig, right !!!! Sen träffar man sin pojkvän allt är fird och fröjd, innan hon kommer som han gör slängkyssar och pussar efter, jag gick en bit bakom,  jag kollapsade rent ut sagt inom mig!! Trodde aldirg de skulle hända, visst jag kankse låter svart sjuk, men inte om man bråkat om henne förr, då ska det inte hända igen. det får ta stopp någon gång, som det troligtvis gjorde här. Jag älskar dig det vet du så himmla väl mest av allt, men synd att man inte kan få samma känsla tillbaks, jag ger faktiskt upp nu, de får vara slut på dehär. Det ända du kan säga är "sluta"?

Gav min present till dig igår med, varför gjorde jag det igår? Just nu känns det meningslöst, kunde lika väl gett den till min bror som behöver den och är värd den ! 1000 spänn åt pipan (som det känns just nu) !!

Jag behöver dig nu Jessica, vill mest av allt komma upp till dig och gråta ut, men du sover nog. Du är den bästa jag har, du förstår mig, den ända som bryr sig :( !
image337

Annars utöver det har jag haft en jätte bra kväll med de bästa från tabergsdalen ! De som jag saknat masor ! Skriver mer om det imorgon!! Lägger också ut lite pics. Bye bye !

Kommentarer
Postat av: Anonym

"hon" den andra kan inte bry sig mindre!!!

2007-11-18 @ 17:37:37
Postat av: Anonym

"hon" den andra kan inte bry sig mindre!!!

2007-11-18 @ 17:37:48
Postat av: Madelen

Men linda gumman :(
vad är grejen? att bara kasta ut sig såna saker. Både du och jag vet att du inte är ofräsch å ful. lyssna inte på henne.
puss

2007-11-19 @ 13:05:20
Postat av: Jessica

Du är med bäst


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback