24 november

Jahopp, nu förtiden får man väl säga tack för titten och nöja sig med det lilla man få se av dej. Jag värkar inte duga någonstans längre, well well. Jag orkar inte deppa ihop mer nu, gjort det tillräckligt nu. Hela dan snarare? Jag måste bli bättre på sånt här, måste klara det och vara stark. Men varför har man så starka känslor för något? Jo för att man älskar den/det. Men varför ge och ge och aldrig få? Fråga mig inte. Nog tjatat om dehär. Jag ska börja bli positiv nu, till allt ! Få se hur de går.

Nu vet jag inte redigt hur kvällen se ut eftersom planerna föll pladask. Men nånting roligt ska jag banemej hitta på för här orkar jag inte sitta och bli till ett russin !

Bye bye have fun !!

gidrakslägaJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback